جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ادعای عجیب درویش در مورد بدهی‌های پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۱۹۵۵۹
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
ادعای عجیب درویش در مورد بدهی‌های پرسپولیس
مدیرعامل پرسپولیس بازهم از گفتن حقیقت طفره رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش در ابتدای فصل در حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که برای این فصل حدود ۲۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه دارند در حالی که بدهی‌های آن‌ها به بانک‌ها و جاهای دیگر به هزار میلیارد تومان هم نزدیک شده است.

اما مدیرعامل پرسپولیس به واسطه اینکه تغییر مالکیت در این باشگاه نزدیک است و از این رو احتمالا مجبور شود جایش را به فرد دیگری بدهد در تازه‌ترین گفت‌و‌گوی نوروزی‌اش مدعی شد باشگاهش فقط ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد!

او در واقع طلب بیش از سه میلیون دلاری پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا را بابت فینالیست شدن سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در زمان مدیریت قبلی جزو سرمایه‌های این باشگاه به حساب آورده و بدهی‌های به بار آورده در زمان مدیریتش را با آن‌ها صاف کرده است.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس بیش از چهار سال است که برای دریافت طلبش از ای اف سی تلاش می‌کند اما به خاطر تحریم آن‌ها نمی تواند آن را بگیرد. آنچه مشخص است هر ارگانی سهام‌دار اصلی باشگاه پرسپولیس شود باید هزار میلیارد بدهی این باشگاه به بانک‌ها را پرداخت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->